Grąžinimo informacija:
Informuojame, kad galite grąžinti visas geriausiosdovanos.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis.
Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
Prekės grąžinimo / keitimo būdai:
Prekę grąžinti galima per LP Express paštomatus.
Prekę(s) supakuojate į pakuotę ir siunčiate atgal, nurodant gavimo paštomatą: Jeruzalės g. 14, Vilnius, Vilniaus m. sav. bei telefono numerį: +370 624 46555 (šis numeris skirtas TIK prekių grąžinimui).
Svarbi informacija:
Už grąžinamos prekės transportavimo išlaidas pinigai negrąžinami.
Grąžinimo sąlygos.
• Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
• Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
• Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
• Per 1–7 dienas nuo siuntos gavimo pervesime pinigus;
Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma
Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į geriausiosdovanos.lt administraciją, informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@geriausiosdovanos.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .